هنر سلامت
0

رئیس سابق فدراسیون دوچرخه سواری ایران درگذشت

تصویر پیدا نشد !
بازدید 6

به گزارش خبرنگار مهر، مرحوم حاج احمد طلاکش «نخستین رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری ایران بعد از انقلاب» اسلامی بوده و در سالهای ۱۳۵۸ و ۱۳۵۹ ریاست فدراسیون را برعهده داشته است.

وی از پیشگامان و خدمتگزاران این رشته ورزشی بودند و نقش ارزشمندی در توسعه دوچرخه‌سواری کشور ایفا کردند.

مرحوم طلاکش، رئیس تربیت بدنی ارتش اصفهان نیز بوده و از پیشگامان توسعه این رشته در این استان نیز بوده است.

خبرگزاری مهر، درگذشت ایشان را به خانواده و جامعه دوچرخه سواری تسلیت می گوید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − 2 =