به گزارش خبرنگار مهر، مرحوم حاج احمد طلاکش «نخستین رئیس فدراسیون دوچرخهسواری ایران بعد از انقلاب» اسلامی بوده و در سالهای ۱۳۵۸ و ۱۳۵۹ ریاست فدراسیون را برعهده داشته است.
وی از پیشگامان و خدمتگزاران این رشته ورزشی بودند و نقش ارزشمندی در توسعه دوچرخهسواری کشور ایفا کردند.
مرحوم طلاکش، رئیس تربیت بدنی ارتش اصفهان نیز بوده و از پیشگامان توسعه این رشته در این استان نیز بوده است.
خبرگزاری مهر، درگذشت ایشان را به خانواده و جامعه دوچرخه سواری تسلیت می گوید.
نظرات کاربران