هنر سلامت
0

پیام تبریک سازمان نظام پرستاری به‌مناسبت روز قوه قضائیه

پیام تبریک سازمان نظام پرستاری به‌مناسبت روز قوه قضائیه
بازدید 4

سازمان نظام پرستاری در پیامی سالروز شهادت آیت‌الله دکتر بهشتی را گرامی داشت و روز قوه قضائیه را به رئیس محترم قوه قضائیه، قضات و کارکنان این قوه تبریک گفت. در بخشی از این پیام آمده است:‌ امید است در سایه الطاف الهی و با تداوم رویکردهای عدالت‌محور، شاهد پیشرفت و تعالی بیش از پیش کشور و افزایش سرمایه اجتماعی و اعتماد عمومی باشیم.

به‌گزارش روابط‌عمومی سازمان نظام پرستاری، متن پیام تبریک سازمان نظام پرستاری به‌مناسبت روز قوه قضائیه به این شرح است:

هفتم تیرماه، روز قوه قضائیه و سالروز شهادت آیت‌الله دکتر بهشتی و یاران باوفایش، فرصتی مغتنم برای پاسداشت تلاش‌های ارزشمند دستگاه قضایی در مسیر تحقق عدالت، صیانت از حقوق مردم و حاکمیت قانون است.

قوه قضائیه به‌عنوان یکی از ارکان اساسی نظام جمهوری اسلامی ایران، نقشی بی‌بدیل در تقویت اعتماد عمومی، پاسداری از حقوق شهروندان، حمایت از کرامت انسانی و تأمین امنیت و آرامش جامعه بر عهده دارد. تحقق عدالت در تمامی عرصه‌های اجتماعی، اقتصادی و سلامت، در سایه حاکمیت قانون و تلاش‌های مجدانه آن قوه میسر خواهد بود.

سازمان نظام پرستاری جمهوری اسلامی ایران، این روز را به رئیس محترم قوه قضائیه و تمامی قضات و کارکنان خدوم این قوه تبریک می‌گوید و از خدمات آن قوه در پاسداری از حقوق شهروندان و تقویت عدالت اجتماعی قدردانی می‌کند.

امید است در سایه الطاف الهی و با تداوم رویکردهای عدالت‌محور، شاهد پیشرفت و تعالی بیش از پیش کشور و افزایش سرمایه اجتماعی و اعتماد عمومی باشیم.

با آرزوی سلامتی، توفیق و سربلندی برای همه خدمتگزاران عرصه عدالت.

سازمان نظام پرستاری جمهوری اسلامی ایران

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × دو =

مشاهده بیشتر