هنر سلامت
0

تماس تلفنی وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و امارات

تماس تلفنی وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و امارات
بازدید 3

به گزارش اقتصادآنلاین، در گفتگوی تلفنی عصر امروز شیخ عبدالله بن زاید آل نهیان وزیر امور خارجه امارات متحده عربی، با سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه کشورمان، آخرین تحولات و رویداد‌های منطقه‌ای در پرتو تفاهم حاصل‌شده میان جمهوری اسلامی ایران و ایالات متحده آمریکا مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

وزیر امور خارجه امارات متحده عربی نیز با تأکید بر اهمیت تداوم گفت‌و‌گو‌ها و بهره‌گیری از راهکار‌های دیپلماتیک، ابراز امیدواری کرد که روند دیپلماتیک جاری به نتایجی سازنده در راستای تقویت صلح، امنیت و ثبات منطقه‌ای منجر شود.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 1 =

مشاهده بیشتر