به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، «مسعود پزشکیان» که در رأس هیاتی عالیرتبه به پاکستان سفر کرده است با ژنرال عاصم منیر، فرمانده ارتش پاکستان دیدار و پیرامون آخرین تحولات منطقهای، مناسبات دوجانبه و راهکارهای گسترش همکاریهای راهبردی میان تهران و اسلامآباد به گفتوگو و تبادل نظر پرداخت.
در این نشست، دو طرف ضمن بررسی روند همکاریهای سیاسی، امنیتی و دفاعی، بر ضرورت ارتقای هماهنگیهای دوجانبه در حوزه امنیت تأکید کردند.
نظرات کاربران