هنر سلامت
0

خبر خوب برای پایتخت‌نشینان/مترو و اتوبوس رایگان شد

خبر خوب برای پایتخت‌نشینان/مترو و اتوبوس رایگان شد
بازدید 5

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، در جلسه امروز (سه‌شنبه) شورای شهر تهران طرح دوفوریتی تمدید رایگان ماندن مترو و اتوبوس در پایتخت برای مراسم تشییع رهبر شهید انقلاب روی میز بررسی اعضای شورای شهر تهران قرار گرفت و در نهایت این طرح با حداکثر آرای اعضای شورای شهر تهران به تصویب رسید.

بر این اساس مترو و اتوبوس در پایتخت تا ۱۹ تیر رایگان باقی ماند.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × یک =