جامعه پرستاری پساجنگ متحول خواهد شد
رئیس هیئتمدیره نظام پرستاری مشهد گفت: در دوران پساجنگ جامعه پرستاری متحول خواهد شد و تعادل نوینی را در مرزبندی حرفهای ایجاد خواهند کرد.
رهبری در حوزه پرستاری مسئلهای مهم در حل مشکلات جامعه پرستاری است
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: یکی از مسائلی که برای حل مشکلات در حوزه پرستاری مهم بوده، رهبری در حوزه پرستاری است.هرچه این رهبری و جایگاه نظام پرستاری و معاونت پرستاری در سطح کشور تثبیت شود، اتفاقات و خواستهها قطعیتر به نتیجه میرسد. سازمان نظام پرستاری و استانها باید ارتباط، تعامل و همافزایی داشته باشند. باید با روسای دانشگاه نیز ارتباط بهتری داشت و در مقابل روسا نیز باید اینگونه باشند.
ثبت ۲۶ هزار و ۳۹۹ ماموریت اورژانس تهران در هفته گذشته
رئیس اورژانس استان تهران، از ثبت ۲۶ هزار و ۳۹۹ ماموریت اورژانس در هفته گذشته خبر داد.
مدیران پرستاری باید تداوم خدمات سلامت را در شرایط بحرانی تضمین کنند
مدیرکل دفتر ارتقای سلامت و خدمات پرستاری وزارت بهداشت، با تأکید بر ضرورت آمادگی نظام سلامت در شرایط مختلف، گفت: مدیران پرستاری باید تداوم ارائه خدمات سلامت را در شرایط بحرانی تضمین کنند.
ارائه درس آموخته های تشخیص و درمان تب دانگ
رئیس آزمایشگاه مرجع کشوری آربوویروس ها و تب خونریزی دهنده انستیتو پاستور ایران، بر سرمایه گذاری بر روی نظام مراقبت ژنومیک برای دیده وری تب دانگ و بیماری های منتقله از پشه آئدس تاکید کرد.
بررسی کیفیت آب شرب در مناطق آسیبدیده
رئیس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، از استقرار نیروهای بهداشت محیط برای بررسی کیفیت آب شُرب مناطق آسیب دیده از حمله دشمنان خبر داد.
۱۵ نفر در حملات دشمن صهیونی مجروح شدند
رئیس سازمان اورژانس کشور از مجروح شدن ۱۵ نفر در پی حملات رژیم صهیونیستی خبر داد.
پیام تسلیت رئیسکل سازمان نظام پرستاری در پی درگذشت عضو هیئتمدیره نظام پرستاری نیکشهر
رئیسکل سازمان نظام پرستاری، درگذشت عمران رئیسی، عضو هیات مدیره نظام پرستاری نیکشهر و دختر ایشان را که در سانحه رانندگی جان خود را از دست دادند به خانواده ایشان، اعضای هیئتمدیره نظام پرستاری نیکشهر و جامعه پرستاری کشور تسلیت گفت.
مداخلات پرستاری نرخ بستری مجدد بیماران دیابتی را به کمتر از یکچهارم میانگین جهانی کاهش داد
معاون پرستاری وزارت بهداشت، از موفقیت برنامههای آموزش و پیگیری بیمار پس از ترخیص در کاهش نرخ بستری مجدد بیماران دیابتی خبر داد و گفت: مداخلات پرستاری موجب شده است نرخ بستری مجدد این بیماران در کشور به ۴.۶درصد برسد؛ رقمی که کمتر از یکچهارم میانگین جهانی است.
پیام تبریک رئیسکل سازمان نظام پرستاری به معاون پرستاری وزارت بهداشت
رئیسکل سازمان نظام پرستاری در پی موفقیت برنامه پرستار پیگیر و کاهش بستری مجدد بیماران دیابتی به معاون پرستاری وزارت بهداشت تبریک گفت.
